Jak se může zdigitalizovat mosazný pojezd

 Zde byl použit nezvukový dekodér Zimo MX622 ( na vodičích ) 

140 048-0

 Moje žena k mým 33. narozeninám mile překvapila Bobinu 140.048 jsem sic musel zdigitalizovat už sám, což by ale právě bez dekodéru nešlo. Dárkem jsou i 3 vozy Y od f. Kuehn, které na kolejišti nebyly ( z továrních Y tu byly vozy f. Tillig ). Bobina je odlitek na mosazném pojezdu, lakovaný min. před 5 lety. Při DCC se doplnily žluté SM diody na čela a 4 SM do interiéru ( vidět jsou ale jen dvě, díky závaží ).

Nejprve se projela v čele Os, později také v čele R 

140-048-dcc140-048-dcc1140-048-dcc2

Pár pohledů také na nové vozy Y :)

140-048-dcc3140-048-dcc4140-048-dcc5

140-048-dcc6140-048-dcc7140-048-dcc8

Do soupravy byl vložen jeden poštovní lepťák Fa :) První testy jízdy a síly stroje 140.048 s Os vlakem

140-048-dcc9140-048-dcc10140-048-dcc11

140-048-dcc12140-048-dcc13140-048-dcc14

140-048-dcc15140-048-dcc16140-048-dcc18

 Další jízdy jsou už v čele sedmivozového R. I na prozatimní spojovací desce, kde je stoupání 5cm / 1m bobina soupravu vytáhla :) 

140-048-dcc19140-048-dcc20140-048-dcc21

140.048 na přípřeži nákladní ucelené soupravy s vlakovou loko - maketou 141.041  

Es14_finale18_2Es14_finale22_2Es14_finale24_2


180 005-0

 Zdigitalizované šestikolo z odlitku na mosazném Pletichovském pojezdu, pomocí dekodéru Zimo MX 622. Lak stroje je z roku 2012. Celou tu dobu stála mašina jen za sklem, po DCC se mohl konečně motor trochu zahřát :) 

 Druhé šestikolo je stroj 181.011 - maketa. Takže dva odlitky tahají soupravu nákladních vozů z leptů. Co se zvuku týká, tak dekodér je v tomto případě úmyslně nezvukový.. zvuk to dělá samo o sobě. Na F0 jsou pozičky trvale s dálkovinou, F1 stanoviště.

181-005-dcc181-005-dcc1181-005-dcc2

181-005-dcc3181-005-dcc4181-005-dcc5

181-005-dcc6181-005-dcc7181-005-dcc8

181-005-dcc9181-005-dcc10181-005-dcc11

181-005-dcc12181-005-dcc13181-005-dcc14

181-005-dcc15181-005-dcc16181-005-dcc17

Článek publikován 14.4.2017 / Poslední aktualizace 17.4.2017