Pokračování stavby kolejiště TT "v zašívárně" v roce 2021
Kolejiště v hlavních bodech :
2015 - 11.únor - první segment // Březen - krajina N.Lhoty. // červen - první jízda celým okruhem "U" // 5.září - přemístění do zašívárny, stavba 3.k. skryťáku pod N.Lhotou // dále krajina // 2.listopad - přechod z analogu na DCC
2016 - leden - krajina Trosky // únor - reko původní "Praha" změna na Praha Vysočany a zrušení 3.k. skryťáku pod N.Lhotou. Na kolejišti přes 1000 stromů a keřů // září - skály pod Lhotou // 5.říjen- nastavení N.Lhoty // říjen - krajina Vysočany a díl Zeleneč
2017 - 13.květen - původní Vrškovice prodej // 30.srpen - info o přístavbě // září - listopad - stavba přístavby
2018 - únor - reko Vojtov zastávka // dále nástup k ČD a proto delší pauza
2019 - 19.červenec - rám pro druhé Vrškovice // srpen - Mochov // září a říjen - budovy // 29.prosinec - silo - budova č. 100
2020 - leden - budovy, auta // květen - krajina Vojtov a Vrškovice // 5.červen - propojení s přístavbou // červenec - výzdoba stěn a nové vitríny / září - nový terén u Dolních Jeřiček a Zelenče
2021 - listopad - práce kolem Majdova // prosinec - zásobení se budovama, krajina Vojtov
2021 - Po až neuvěřitelné roční odmlce je tu konečně další pokračování a chuť a ( čas ) dále pomalu tvořit. Letos koncem léta vzniknul další návrh - plánek pro dokončení celého projektu ( levá strana kolejiště zasahující do přístavby ). Tentokrát ale razantně ořezaný proti původním plánům ( s pěkným Turnovem a jeho okolím ). Celek je teď jednoduchý a praktický, tři skryťáky ve třech patrech nad sebou, každý o počtu 6. kolejí ( více se nevejde, ideál by bylo klidně po deseti ).
Nejníže v -10 cm je položený skryťák se smyčkou z Čelákovic - černý fix....vpravo je navazující Trať Čelákovice - Zeleneč - Praha Vysočany....druhý skryťák v +-0 cm červenou barvou - trať Vysočany - Libeň. Poslední horní skryťák zelený v +10 cm Vysočany - Hlavák. A protože se musí jít od spodu, je nutné vytvořit nejprve ŽST Čelákovice. Nad tím vším ( v +25 cm nad Vysočanama ) musí vést viditelná lokální trať od Nové Lhoty vpravo ( Vysočany - N.Lhota - stanice ve smyčce - N.Lhota ). Tato trať v plánku zakreslena ale není.
5.10.2021 - Číslo ze Sergeje 593 na zeď, druhý tovární Krokodýl a doplnění výhybek a kolejí pro budoucí Čelákovice. Ta delší "Kýnovka" je spíše na zkoušku...je delší než EW2 od Tilliga.
16.10.2021 - Práce v ŽST Majdov. Osazení námezníků, vahadel, mechanik. Ovládání pomocí strun a serv.
Druhé zhlaví doplněno o betonový plot a brány z leptu a betonové panely z kartonu - naše výrobky.
Po vyrobení hran peronů se bude moci štěrkovat...
18.10.2021 - Doplnění posledních "krajních" výhybek pro budoucí Čelákovice. Sestavení zhlaví na sucho. Jedna výhybka se bude muset upravit, ořezat a vložit k ní angličana. Podoba nádraží bude před modernizací. Krokodýl je v roly MOs do Mochova
20.10.2021 - Rozpohybování dvou odjezdových návěstidel v ŽST Majdov ve směru do Vrškovic. Zapojení pěti nádražních lamp.
21.10.2021 - Výstavba peronů. Příčné hranoly jsou lepeny ve vzdálenosti dle betonových panelů. Všechny koleje v této ŽST budou dopravní. Přes druhou kolej budou dva přechody z leptíku od nás. Celková vzdálenost je vyměřená dle obratových souprav, Singrovka s vlekem, popř. sólo Singrovka, nebo 810. Foto 5 a 6 jsou příklady křižování se zastavením před přechodem. Po nabarvení spodních hran přijde na řadu lepení horních podélných hran, lepení betonových panelů a dosypání štěrkem.
Nakonec bude podoba nástupišť jiná. V Majdově sypaná s hranou a v koncovce Vrškovice betonové panely... Původně to mělo být obráceně, ale Majdov je v oblouku a konečná výška by mohla být problémem. Např. Krokodýl je těsně pluhem k hraně už teď.
A už je to veselejší...nabarvené hrany nástupišť a první štěrk v lepidle
22.10.2021 - Rez rezavá
23.10.2021 - Pokračování
24.10.2021 - Zeleň mezi Majdovem a Vojtovem
25.10.2021 - Další zeleň, pod silnicí a usazení chátrající stavby
26.10.2021 - Propojení trav s Vojtovem
2.11.2021 - Další zeleň v rohu Majdova a sázení stromků
5.11.2021 - Osazení betonových panelů
7.11.2021 - Majdov je už ve fázi osazování detailů...
A pohled na celou pravou stranu.
15.11.2021 - Momentky z kolejiště
19.11.2021 - Jedna parádní záležitost pro kolejiště. Závory se zvukem, ovládané elektronikou pomocí serv.
4.12.2021 - Zásobení se budovama pro nové části kolejiště ( vše co je na stolku ). Továrna pouze položená u nádraží, své místo najde jinde. Dále je tu 6 zelených stožárů VVN.
17.12.2021 - Dalších 17 kousků budov do budoucích segmentů kolejiště.
23.12.2021 - Propojení krajiny pod Vojtovem
25.12.2021 - Povánoční jízdy s čerstvě upravenými vozy Bai. Služebák Da je z naší produkce leptů. V Majdově vyrostl kostel, nahradil tak původně myšlený barák z leptu, na stavění budov není teď úplně čas... Aby se nevozil jen vzduch je v každém vozu cca 30 cestujících. Dokonale padnou figurky N/TT, které najdete též u nás v šopíku.
30.12.2021 - Patinování a oživení jídelního vozu Bra. Na kolejišti focen také spolu s leptanými vozy WR a Fa
31.12.2021 - Barvení doplňků, nové detaily v Majdově a Silvestrovská nehoda.
Pokračování v roce 2022 je ZDE
Poslední aktualizace 31.12.2021