Pokračování stavby kolejiště TT "v zašívárně" v roce 2021

Kolejiště v hlavních bodech :

2015 - 11.únor - první segment // Březen - krajina N.Lhoty. // červen - první jízda celým okruhem "U" // 5.září - přemístění do zašívárny, stavba 3.k. skryťáku pod N.Lhotou // dále krajina // 2.listopad - přechod z analogu na DCC

2016 - leden - krajina Trosky // únor - reko původní "Praha" změna na Praha Vysočany a zrušení 3.k. skryťáku pod N.Lhotou. Na kolejišti přes 1000 stromů a keřů // září - skály pod Lhotou // 5.říjen- nastavení N.Lhoty // říjen - krajina Vysočany a díl Zeleneč

2017 - 13.květen - původní Vrškovice prodej // 30.srpen - info o přístavbě // září - listopad - stavba přístavby

2018 - únor - reko Vojtov zastávka // dále nástup k ČD a proto delší pauza

2019 - 19.červenec - rám pro druhé Vrškovice // srpen - Mochov // září a říjen - budovy // 29.prosinec - silo - budova č. 100

2020 - leden - budovy, auta // květen - krajina Vojtov a Vrškovice // 5.červen - propojení s přístavbou // červenec - výzdoba stěn a nové vitríny / září - nový terén u Dolních Jeřiček a Zelenče

2021 - listopad - práce kolem Majdova // prosinec - zásobení se budovama, krajina Vojtov

K1600_img_20201002_195338_hdr_3


2021 - Po až neuvěřitelné roční odmlce je tu konečně další pokračování a chuť a ( čas ) dále pomalu tvořit. Letos koncem léta vzniknul další návrh - plánek pro dokončení celého projektu ( levá strana kolejiště zasahující do přístavby ). Tentokrát ale razantně ořezaný proti původním plánům ( s pěkným Turnovem a jeho okolím ). Celek je teď jednoduchý a praktický, tři skryťáky ve třech patrech nad sebou, každý o počtu 6. kolejí ( více se nevejde, ideál by bylo klidně po deseti ).

 Nejníže v -10 cm je položený skryťák se smyčkou z Čelákovic - černý fix....vpravo je navazující Trať Čelákovice - Zeleneč - Praha Vysočany....druhý skryťák v +-0 cm červenou barvou - trať Vysočany - Libeň. Poslední horní skryťák zelený v +10 cm Vysočany - Hlavák. A protože se musí jít od spodu, je nutné vytvořit nejprve ŽST Čelákovice. Nad tím vším ( v +25 cm nad Vysočanama ) musí vést viditelná lokální trať od Nové Lhoty vpravo ( Vysočany - N.Lhota - stanice ve smyčce - N.Lhota ). Tato trať v plánku zakreslena ale není.

K1600_img_20210805_113226K1600_img_20210805_090619K1600_img_20210805_090629


5.10.2021 - Číslo ze Sergeje 593 na zeď, druhý tovární Krokodýl a doplnění výhybek a kolejí pro budoucí Čelákovice. Ta delší "Kýnovka" je spíše na zkoušku...je delší než EW2 od Tilliga.

K1600_img_20211005_124312_3K1600_img_20211005_124506_3K1600_img_20211005_125213_3

16.10.2021 - Práce v ŽST Majdov. Osazení námezníků, vahadel, mechanik. Ovládání pomocí strun a serv.

K1600_img_20211005_132439K1600_img_20211005_213321_2K1600_img_20211016_103744

Druhé zhlaví doplněno o betonový plot a brány z leptu a betonové panely z kartonu - naše výrobky.

Po vyrobení hran peronů se bude moci štěrkovat...

K1600_img_20211014_194827K1600_img_20211014_214837_2K1600_img_20211016_103712

K1600_img_20211014_214900_2K1600_img_20211014_214921_2K1600_img_20211014_215002_2

18.10.2021 - Doplnění posledních "krajních" výhybek pro budoucí Čelákovice. Sestavení zhlaví na sucho. Jedna výhybka se bude muset upravit, ořezat a vložit k ní angličana. Podoba nádraží bude před modernizací. Krokodýl je v roly MOs do Mochova

K1600_img_20211018_144457     K1600_img_20211018_152930     K1600_img_20211018_155109

20.10.2021 - Rozpohybování dvou odjezdových návěstidel v ŽST Majdov ve směru do Vrškovic. Zapojení pěti nádražních lamp.

K1600_img_20211020_205551K1600_img_20211020_205756_burst2K1600_img_20211020_210330

21.10.2021 - Výstavba peronů. Příčné hranoly jsou lepeny ve vzdálenosti dle betonových panelů. Všechny koleje v této ŽST budou dopravní. Přes druhou kolej budou dva přechody z leptíku od nás. Celková vzdálenost je vyměřená dle obratových souprav, Singrovka s vlekem, popř. sólo Singrovka, nebo 810. Foto 5 a 6 jsou příklady křižování se zastavením před přechodem. Po nabarvení spodních hran přijde na řadu lepení horních podélných hran, lepení betonových panelů a dosypání štěrkem.

K1600_img_20211021_093116K1600_img_20211021_100649K1600_img_20211021_111105

K1600_img_20211021_111117K1600_img_20211021_111353K1600_img_20211021_111633

 Nakonec bude podoba nástupišť jiná. V Majdově sypaná s hranou a v koncovce Vrškovice betonové panely... Původně to mělo být obráceně, ale Majdov je v oblouku a konečná výška by mohla být problémem. Např. Krokodýl je těsně pluhem k hraně už teď.

K1600_img_20211021_143257K1600_img_20211021_150438K1600_img_20211021_151813

A už je to veselejší...nabarvené hrany nástupišť a první štěrk v lepidle

K1600_img_20211021_173431K1600_img_20211021_200805K1600_img_20211021_202310

22.10.2021 - Rez rezavá

K1600_img_20211022_083451K1600_img_20211022_083510K1600_img_20211022_083557

23.10.2021 - Pokračování

K1600_img_20211023_104105_2K1600_img_20211023_104119_3K1600_img_20211023_144708_3

K1600_img_20211023_154359_2K1600_img_20211023_160119_2K1600_img_20211023_211903_2

24.10.2021 - Zeleň mezi Majdovem a Vojtovem

K1600_img_20211024_205312_2K1600_img_20211024_205331_2K1600_img_20211024_205414_2

25.10.2021 - Další zeleň, pod silnicí a usazení chátrající stavby

K1600_img_20211025_220145_2K1600_img_20211025_220309_3K1600_img_20211025_220335_2

26.10.2021 - Propojení trav s Vojtovem

K1600_img_20211026_223520_2K1600_img_20211026_223555_3K1600_img_20211026_223803_2

2.11.2021 - Další zeleň v rohu Majdova a sázení stromků

K1600_img_20211102_211516_2K1600_img_20211102_211609_2K1600_img_20211102_211629_3

K1600_img_20211102_211727_2K1600_img_20211102_211745_2K1600_img_20211102_211826_2

5.11.2021 - Osazení betonových panelů

K1600_img_20211105_183332_2K1600_img_20211105_183343_2K1600_img_20211105_184058_3


7.11.2021 - Majdov je už ve fázi osazování detailů...

K1600_20211107_130803K1600_20211107_133446K1600_20211107_133501

K1600_20211107_133614K1600_20211107_133740K1600_20211107_133822

K1600_20211107_133852K1600_20211107_134148K1600_20211107_173157

K1600_20211107_173215K1600_20211107_173245K1600_20211107_173302

K1600_20211107_173313K1600_20211107_173341K1600_20211107_173409

K1600_20211107_193933K1600_20211107_193951K1600_20211107_194029

K1600_20211107_194123K1600_20211107_194145K1600_20211107_194223

A pohled na celou pravou stranu.

K1600_img_20211107_201407K1600_img_20211107_201454K1600_img_20211107_201507


15.11.2021 - Momentky z kolejiště

K1600_20211115_080150K1600_20211115_080203K1600_20211115_080214

K1600_20211115_080248K1600_20211115_080302K1600_20211115_080328

K1600_20211115_080356K1600_20211115_080411K1600_20211115_080431

K1600_20211115_080458K1600_20211115_080540K1600_20211115_080612

K1600_20211115_080648K1600_20211115_080706K1600_20211115_080720

K1600_20211115_080739K1600_20211115_080800K1600_20211115_080827

K1600_20211115_080857K1600_20211115_080935K1600_20211115_081035

K1600_20211115_081213K1600_20211115_081252K1600_20211115_081316

19.11.2021 - Jedna parádní záležitost pro kolejiště. Závory se zvukem, ovládané elektronikou pomocí serv.

K1600_20211119_184018K1600_20211119_184029

4.12.2021 - Zásobení se budovama pro nové části kolejiště ( vše co je na stolku ). Továrna pouze položená u nádraží, své místo najde jinde. Dále je tu 6 zelených stožárů VVN. 

K1600_20211202_173557K1600_20211202_173653K1600_20211202_171752

17.12.2021 - Dalších 17 kousků budov do budoucích segmentů kolejiště.

K1600_img_20211216_171529K1600_img_20211216_171802

K1600_img_20211217_112717K1600_img_20211217_112753K1600_img_20211217_112801

23.12.2021 - Propojení krajiny pod Vojtovem

K1600_20211223_094417K1600_20211223_202048K1600_20211223_202104

K1600_20211223_202117K1600_20211223_202133K1600_20211223_202153

K1600_20211223_202209K1600_20211223_202233K1600_20211223_202339

25.12.2021 - Povánoční jízdy s čerstvě upravenými vozy Bai. Služebák Da je z naší produkce leptů. V Majdově vyrostl kostel, nahradil tak původně myšlený barák z leptu, na stavění budov není teď úplně čas... Aby se nevozil jen vzduch je v každém vozu cca 30 cestujících. Dokonale padnou figurky N/TT, které najdete též u nás v šopíku.

Img-20211225-wa0005K1600_20211225_114130K1600_20211225_145709

K1600_20211225_155407K1600_20211225_155421K1600_20211225_155501

K1600_20211225_155518K1600_20211225_155625K1600_20211225_155653

K1600_20211225_155854K1600_20211225_155907K1600_20211225_160044

K1600_20211225_160250K1600_20211225_160530K1600_20211225_160548

K1600_20211225_161302_2K1600_20211225_161318K1600_20211225_161432

K1600_20211225_161748K1600_20211225_161816K1600_20211225_161852

K1600_20211225_162034K1600_20211225_162127K1600_20211225_162309

K1600_20211225_163213K1600_20211225_163259K1600_20211226_091525

27.12.2021 - Povánoční jízdy - VIDEO

30.12.2021 - Patinování a oživení jídelního vozu Bra. Na kolejišti focen také spolu s leptanými vozy WR a Fa

K1600_20211230_120132K1600_20211230_131315K1600_20211230_132518

K1600_20211230_132533K1600_20211230_133544K1600_20211230_133604

K1600_20211230_133620K1600_20211230_133718K1600_20211230_133739

31.12.2021 - Barvení doplňků, nové detaily v Majdově a Silvestrovská nehoda.

K1600_20211231_102222K1600_20211231_125104K1600_20211231_125051


Pokračování stavby kolejiště TT "v zašívárně" v roce 2022

1.1.2022 - Práce na vloženém segmentu. Fóliáže, purex, zeleň, svodidla, figurky, usazení prvních baráků ve vesnici Dolní Jeřičky 

K1600_20220101_141955_2K1600_20220101_153247_2K1600_20220101_202841_2

K1600_20220101_210804_2K1600_20220101_210830_2K1600_20220101_210852_3

K1600_20220101_210906_2K1600_20220101_210928_2K1600_20220101_210953_2

K1600_20220101_211016_2K1600_20220101_211029_2K1600_20220101_211100_2

14.1.2022 - Padesátka nových obyvatel, trocha autíček a další zásoby různých budov

20220114_10323720220114_10325720220107_080108

Poslední aktualizace 14.1.2022