Pokračování stavby ? Zatím jen opravdu hodně pomalu :)

 Kdo na stránky MM chodil pravidelně, musel si povšimnout velkého útlumu jak u leptaných novinek, tak u stavby kolejiště. Důvod je jednoduchý. Čas byl věnován další životní etapě a to plnění si snu stát se strojvedoucím ČD, což se povedlo :) Proto byla firma převedena na partnerku. Po roce učení, čekání a skládání různých zkoušek nečekejte hned další řadu novinek. Určitě se něco v leptech dodělá a něco nového připraví, zatím ale bez termínů :) 

     10-1-2019-754-030-martinice           Pf2019_2         Tr-kolin-23-12-2018aa

9.3.2019 - Na začátek jedna novinka od mtb v podobě červeného 6-ti-koláka a jedno ozvučení párovky 377.0504 :) Diesel bude časem doplněn o žlutý proužek na čelech a přiložené plastové detaily. Na třetí fotce je malé srovnání s leptem od Kubera.

Img_20190306_075207Img_20190306_075354Img_20190309_192307_hdr

Img_20190309_100337_hdrImg_20190309_111609_hdrImg_20190309_131420_hdr

Img_20190309_132234_hdrImg_20190309_133633_hdrImg_20190309_133746_hdr

Větší pohled na Vysočany, po roce odmlky je to zhruba stejný stav zaplněného nádraží :)

Img_20190309_131403_hdrImg_20190309_194701_hdr

25.3.2019 - Digitalizace Sergeje 781.550. Stejně jako její sesterská, ale provozně "čistá" 781.194 dostala 550-ka dekodér na drátech s větším využitím funkcí, proti klasickému 6-ti pinu. Dálkový reflektor je ovládán zvlášť a směrově přes F1, tím je možné doplnění i funkce F3 - posunu vč. 4 světel. Osvětlení stanoviště přes F2 se dodělá někdy příště. Po dlouhé "analogové" odstávce stroje za sklem, byla 550-ka očištěna u sběru proudu a promazána v převodech. První DCC nasazení po vyladění CV hodnot ( hlavně kombinace pomalé jízdy s vysokým stupněm motorové zátěže - zvukově ), bylo se soupravou Rajek do prudkého stoupání do Nové Lhoty. Poté jela strojově zpět do Vysočan, kde převzala úvraťově ucelený náklad dřeva právě od své kolegyně 194-ky.

Img_20190324_082019_hdrImg_20190324_122735_hdrImg_20190324_122750_hdr

Img_20190324_135344_hdrImg_20190324_140626_hdrImg_20190324_191740_hdr

 Památeční fotografie, kdy prvně bok po boku stojí 550-ka a 194-ka v Nové Lhotě ze dne 11.1.2016. Posledním strojem z řad Sergejů, čekajících na DCC se tak stává "Rudý ďábel" 781.075, níže na fotografii ze dne 10.10.2015 kde byl zachycen v čele Os vlaku s vozy Baim. 

Podrobnější popis digitalizace stroje 781.194 najdete ZDE

Nové videjko se Sergejem 781.550

6.4.2019 - Nové HLADKÉ přírůstky 753.001 a DCC T478.1004. Nová zamrajda 1004 tak konečně nahrazuje původní 749.006 z prvních dvou fotek níže, kdy se do depa dostala v dubnu 2016. Původní stroj 006 s ČD lakem už na kolejišti nějaký pátek není, lépe se do roku 93 hodí ČSD verze, kde stroj 1004 bude přeznačen na 751.006, vypatinován a následně bude v rychlíkovém turnuse Praha - Turnov - ( Tanvald ).

Z6eImg_20190405_132048_hdr

 První DCC nasazení po vyladění CV hodnot ( hlavně kombinace pomalé jízdy s vysokým stupněm motorové zátěže - zvukově ), bylo vedení Lv z Prahy do Nové Lhoty a zpět už v čele nákladního vlaku. 

Img_20190405_142927_hdrImg_20190405_142940_hdrImg_20190405_143258_hdr

Img_20190405_153807_hdrImg_20190405_161605_hdrImg_20190405_182934_hdr

Videjko s T478.1004 ...

 Broušení střechy, kompletní patinování, přeznačení stroje na 751.006 dle stavu - fotek z roku 1993, dolepené detaily :) Lokomotiva byla podrobena testu, zda utáhne daný R bez bandáží, testem prošla :)

Img_20190406_171432_hdrImg_20190406_203843_hdrImg_20190406_212314_hdr

Img_20190407_190712_hdrImg_20190406_212300_hdrImg_20190406_213829_hdr

Img_20190406_214131_hdrImg_20190406_214442_hdrImg_20190406_214818_hdr

7.4.2019 - Předělávka již "staršího" stroje T478.1099 na pražskou Bertu 751.162 - dle fotky / stavu z roku 1994. Stroj na předělání čekal od 13.7.2017 ( viz první foto níže ze stejného data ). Barevná kombinace a patina je dokončena, tabulky s novým číslem se dosadí až později.

Img_20190407_151524_hdrImg_20190407_170645_hdr

Img_20190407_190625_hdrImg_20190407_190658_hdrImg_20190407_190821_hdr

Img_20190407_190847_hdrImg_20190407_191027_hdrImg_20190407_191152_hdr

Img_20190407_194847_hdrImg_20190407_194923_hdrImg_20190407_195931_hdr

8.4.2019 - Nové videjko - Berty 006 a 162

11.4.2019 - Fotografie "celků" kolejiště z minulého týdne....

Img_20190331_125632_hdrImg_20190331_125650_hdrImg_20190331_125722_hdr

Img_20190331_125947_hdrImg_20190331_130141_hdrImg_20190331_130220_hdr

12.4.2019 - Nová videjka

Můj splněný sen a to co mě baví :)

9.7.2019 - Na kolejiště zavítal další tovární kousek, tentokrát Krokodýlek, na fotkách již pózuje spolu s odlitkem 009, který je však doplněn o naše lepty :) Nemá cenu popisovat něco, co již bylo psáno jinde, ale ten reflektor je opravdu markantní :) Jinak nový kus dostane minimálně špinavou střechu a své cestující :)

Img_20190709_150813Img_20190709_150832Img_20190709_150937

18.7.2019 - Upravený tovární kus na stroj 770.040. Po cirka 4. měsících na něj konečně přišla řada :)

Img_20190715_115338_hdrImg_20190718_182544_hdrImg_20190718_195455_hdr

Videjko s jeho prvním nasazením do služby najdete níže

19.7.2019 - Po opravdu dlouhé době dnes vzniknul nový rám 200*60 cm pro koncovou stanici "druhé" Vrškovice.

Img_20190719_145913_hdr Img_20190719_152146_hdrImg_20190719_173028_hdr

 Tady jsou už položené koleje, jak to bude asi vypadat :) Dřevo u přesuvny znázorňuje remízu, v depu bude navíc zbrojení naftou. Na druhém zhlaví je vlečka pro vozy ř. Gags. Dále lokální trať do Nové Lhoty a vlečka ke skladu. Původní plánek přiznal 4 koleje, 5 kolejí je ale víc a určitě se hodí :) Nejdelší "do rovného" má metr, což pro MR ( 853+053+053 ) plně vyhovuje.

Img_20190719_195459_hdrImg_20190719_220628_hdrImg_20190719_220959_hdr

Poslední aktualizace 19.7.2019