Pokračování stavby kolejiště TT "v zašívárně" v roce 2020

29.1.2020 - Postavený a patinovaný hrad s provozním názvem "Alfstet", našel své místo na vrchu jednoho z kopců. Ač to není z prvního pohledu vidět, v hradu je na různých místech cca 20 postaviček.

K1600_img-20200128-wa0005K1600_img-20200128-wa0009K1600_img-20200128-wa0010

K1600_img-20200128-wa0012K1600_img-20200128-wa0013K1600_img-20200128-wa0014

30.1.2020 - Dva nové pásové dopravníky Auhagen. Ze zbytků, náhradních dílů z pytle od Deltaxu bylo sestaveno 10 vozidel, převážně Ifa. Většina je patinována a osazena řidiči.

K1600_img_20200129_111354K1600_img-20200129-wa0001K1600_img-20200129-wa0003

K1600_img_20200130_185937K1600_img-20200130-wa0009K1600_img-20200130-wa0011

31.1.2020 - Odpočinková stavba - 4 různé kousky za stopade :)

K1600_img-20200131-wa0001K1600_img-20200131-wa0002K1600_img-20200131-wa0003

28.3.2020 - Pro kolejiště byl pořízen tovární stroj 842.004 od MTB, který bude přeznačen třeba na 842.009 depa Turnov, dle roku cca 1993. Na kolejišti / trati 070 Praha - Turnov bude sloužit spolu s vozy 021, nebo 042, ty jsou z naší produkce leptaných stavebnic. Video níže není recenzí motorového vozu 842, ale pouze první dojmy po rozbalení a vyndání MV z krabičky. Uvidí se, až dojde k dalším testům na trati v kolejišti, kde motorák musí rozhodně dostat min. jednu nápravu s bandáží ! To ale lze, až někdy příště dostane mašina svůj dekodér. Druhá část videa ukazuje možné řazení MV dle skutečnosti, dle užitečných stránek vagonweb.cz

 Přechod barev červená a šedivá je oproti první sérii lépe podchycené, krémový pruh zůstal bohužel širší, to je vidět při spojení např. s vozem 042, ten má správně široký pruh 600 mm / v TT 5 mm, proti širšímu pruhu u 842.

K1600_img-20200327-wa0009K1600_img-20200327-wa0013K1600_img-20200327-wa0010

K1600_img-20200327-wa0014K1600_img-20200327-wa0015K1600_img-20200327-wa0022

 2.4.2020- Test s bandáží MV 842 ( analog )

 23.4.2020 - DCC 842.009. Stroj dostal dekodér, kostka je umístěná po vzoru Petra S. do nástupního prostoru, osvětlení interiéru je při F5, dálková světla el. oddělena od F0, změna na F2. F1 jsou konce. Některé díly přestříkány, dle stavu skutečného stroje 009 v roce 1993, houkačky, čelníky, pulty. Motorák dostal dávku cestujících a fíru na každou stranu - zboží z naší nabídky. Druhá fotka níže ukazuje stav interierových sm led original, bohužel motor vypadá že hoří, takže došlo na zatírání ledek barvou ze stran - foto třetí. Ještě by to chtělo trochu ubrat, nebo zatřít, zakrýt plast interiéru zevnitř, naopak dálkové světlo mohlo svítit více - slabší odpor, takto působí jen jako tlumené. To se doladí třeba při další rozborce - revizi, někdy příště :)

Img-20200423-wa0008Img-20200423-wa0020Img-20200423-wa0023

 Stěrače by měly být barvy černé, jsou ale osazeny vlastní - leptané z alpaky. Písečáky jsou dolepeny, potřeba jich je 8 ks na motor, u jednoho motoráku byl pouze výlisek 6 ks u druhého v sáčku po jednom celkem 9 ks. Takže celkem jeden písečák chybí. V provozu bude jeden motor tahat dvě 021 a druhý motor dvě 042. ( Páteční varianta motor+motor+vozy také není špatná ).

 Na závěr se může zdát, že pouhé osazení dekodéru je věcí na 5 minut, toto celkové dobastlení HV však trvalo půl dne. Na motoru zatím nesedí jeho číslo. 

Img-20200423-wa0006Img-20200423-wa0016Img-20200423-wa0017

Tady už motorák zapisuje své první kilometry :)

Img-20200423-wa0026Img-20200423-wa0029Img-20200423-wa0031

Videjko s 842.009

7.5.2020 - Pokračování s krajinou u Vojtova. Prvně použitá perlinka, jako základ dna, dále už jen pěna s následným ořezáním. Pod tratí povede spojovací cesta, silnice od Majdova do Vojtova.

K1600_img_20200507_191148_hdrK1600_img_20200507_204504_hdrK1600_img_20200508_090044_hdr

8.5.2020 - Na víkendové ježdění k nám zavítal stroj 860 ( leptík z naší produkce, který přivezl kamarád ). 

K1600_img_20200508_143358_hdrK1600_img_20200508_143627_hdrK1600_img_20200508_144039_hdr

11.5.2020 - Pokračování s krajinou u Vrškovic.

K1600_img_20200511_091854

15.5.2020 - Pokračování s terénem. Hrad je navýšen a tím více zapracován do krajiny.

K1600_img_20200515_081328K1600_img_20200515_081251

16.5.2020 - Po více než dvou letech je tu konečně pokračování s přístavbou pro mašinky ( 15m2 ). Otvor pro přenesení váhy - rovina podlahy. Izolace a podlaha, příprava výšky pro dlažbu. K propojení místností dojde už brzy :)

K1600_img_20200515_183543K1600_img_20200516_143642K1600_img_20200516_195529

25.5.2020 - Zabetonování futer. Nastavení 12 cm od trámů pro vatu - zateplení střechy ( 16+12 cm ) a rastr pro strop z palubek. Část stropu se využije jako půdička pro pár drobností, krabičky, stromky, keře, materiál ke stavbě kolejiště, apod...Až se osadí vata, dojde konečně už k propojení místností :)

K1600_img_20200525_102316

30.5.2020 - Zateplování - první fáze a rastr světlíku.

K1600_img_20200530_193919

Poslední aktualizace 30.5.2020